Ny Husqvarna PP 490: Fleksibilitet og alsidighed i ét modulopbygget system

02-02-2016

Husqvarna præsenterer nu en ny power pack, der giver dig alt, hvad du har brug for i ét system. Husqvarna PP 490 er designet til brug sammen med Husqvarna WS 482 HF, herunder wiresaven Husqvarna CS 10. Det nye ved PP 490 er, at du kan bruge den til at forsyne din Husqvarna PRIME™ kapsav og boremotor. Det betyder, at du får udført mere arbejde med mindre udstyr.

"Med PP 490 får du fordelen ved et modulopbygget system, der gør det muligt at bruge flere maskiner med én enkelt strømkilde. På den måde får du fleksibilitet til både at bruge vægsaven og udføre overskæringer samt andre opgaver med samme system. Det sparer værdifuld opsætningstid og skaber højere effektivitet og produktivitet for vores kunder, og i sidste ende højere indtjening", siger Global Product Manager  Construction Equipment, Husqvarna Construction Products.

Fleksibiliteten og alsidigheden ved PP 490 er på mange måder helt enestående. Du kan bruge power pack med WS 482 HF, CS 10, K 6500, K 6500 Ring, K 6500 Chain og DM 650.

"Med den nye PP 490 som udgangspunkt er det let at tilføje maskiner til dit sortiment, så du kan øge din  kapacitet og håndtere forskellige opgaver", siger Botilda Hellberg.

PP 490 har også en trådløs fjernstyring. Det giver brugeren fremragende kontrol over savningen og giver ham eller hende frihed til at bevæge sig rundt på arbejdsstedet. Fjernstyringen har et tydeligt display, der viser det anvendte produkts aktuelle ydelse.

Derudover giver en smartere regulering af PP 490 en mere intuitiv tilpasning af WS 482 HF under brugen, i stil med WS 220's adfærd.

Tekniske specifikationer PP 490

• Effekt: 20 kW
  • Spænding: 400 V
  • Nominel strøm: 32/25/16 reduceret A
  • Vægt: 23 kg

De vigtigste fordele ved PP 490

• Fleksibel. Kan bruges med WS 482 HF, CS 10, K 6500, K 6500 Ring, K 6500 Chain og DM 650.
  • Nem opstilling og transport.
  • Trådløs fjernstyring. Giver brugeren frihed til at bevæge sig rundt på arbejdsstedet.
  • Et minimum af slam. Automatisk vandventil minimerer tilsmudsning fra vand og slam.
setting up wall saw