Læs mere om Husqvarnas produkter i 2017

29-12-2016

Som professionel entreprenør kan du aldrig vide dig sikker på, hvad din næste opgave bliver og under hvilke forhold. Men du ved muligvis, hvilke materialer du skal skære, bore, slibe eller polere, så du har en idé om, hvilke maskiner og værktøjer, du har brug for. Hos Husqvarna er det vores mission at guide dig og forberede dig og din maskinpakke til at klare enhver udfordring samt hjælpe dig, hvis du støder ind i uforudsete udfordringer.

Med Husqvarna får du samlet adgang til en bred vifte af kraftigt udstyr og diamantværktøj til de fleste typer opgaver. Vi designer systemerne med dig som bruger i centrum for at sikre, at du klarer ethvert job så hurtigt, effektivt og profitabelt som muligt. Samtidig får du en partner, der forstår din virksomhed godt nok til at guide og hjælpe dig i enhver situation. Lad os sammen udforske smartere måder at arbejde på.

I løbet af 2017 forsætter vi med at lancere nye, spændende produkter, der letter dit arbejde og øger din effektivitet. Læs mere i vores 2017 produktkatalog.